WATAAAAH

jag vill inte låta gay, men jag lyssnar faktiskt på en låt från tokio hotel nuförtiden. jag skäms inte för jag är såpass säker i min musiksmak. Jag jämför det med att man är säker i sin sexualitet. Så det är okej för mig att lyssna på en låt, EN LÅT. Förlåt anna förlåt jag svek dig, men jag kan inte sluta lyssna .. there's no reaaaal love in youuu nanana. Anna aannnaaaaaaaaaa, ge den en chans. ok?
vill bara säga att jag är mätt. Åt korvstroganoff för en stund sedan som mamma gjort, dock var den fruktansvärt salt. kunde inte ens äta upp allt. nu är jag bara jävligt törstig, NEED WATER NOOOOOOOOOOOOOOOW eller en cola. 
wow, ringde nyss en kille angående lägenheten? fattar ingenting..? Trodde han sa att han hette anders skjärt, fniss. det fick mig att stamma lite : - )
Nu måste jag dricka vatten, seriously
johanna

Kommentarer
Postat av: kiNesen

jag kommer aldrig ge dom en fakking chans, din himla svikeeeeer. HEEEH

2009-09-16 @ 19:48:41
Postat av: Anonym

du behöver inte ge dom en chans, ge låten en chans you brother from another mother. HEH . rawwwwwr

2009-09-16 @ 19:51:57
URL: http://rytttarn.blogg.se/
Postat av: NOTKRILLEBOII

same <33XDD(a)

2009-09-16 @ 23:14:01
Postat av: Anonym

varå? ska du skaffa lägenhet?

2009-09-17 @ 16:37:30
Postat av: Anonym

Ja same på exakt allt.

2009-09-17 @ 19:53:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0