lack of colour

jag vill känna mig tillräcklig igen, och bäst i världen för någon som är bäst i världen för mig.

Idag har det varit en riktig soft dag, sökt praktikplats. Vet ännu inte hur det kommer bli, men det ser inte helt mörkt ut. yehhh! förutom att dagen har varit skön känner jag bara att allt är tråkigt just nu. Vet inte varför, har väl en tråk-period. Allt är verkligen sad under sånna här tider, ser inget ljus i mörkret så att säga. Vet inte heller vad som ska göra mig som vanligt, vet bara att något saknas. ogillar att känna såhär, vill bara att allt ska vara happy wooo. Det enda som får mig på liiiiite bättre humör är tanken av jul. Snö, tända ljus, mörker, goa lukter. Fy vad mysigt säger jag bara. 
Någon mer som längtar efter vinter? 
Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0