shit happens when you party naked

hmm vad ska man säga om göteborg? kan sammanfatta det hela med några ord, orkar inte förklara dygnet i meningar, det blir för mycket då.
Uddevalla. torp. mcdonalds. shopping. göteborg. hummertena. orkidé. huvudvärk. wiesegrensplatsen. inflyttningsfest. alkoholhaltiga drycker. zlatans underbara mål. spy. söndertrampad plattång. ny plattång. mongolisk mat. två grisar. f-f-f-ffoooklad. dålig sömn. vilse i göteborg. 7eleven. mcdonalds några gånger till. mensvärk. tårar. taxi. ost & baconkorv. gnome i grå kostym
jag säger bara motsatsen till kontroll
idag när vi kom hem från göteborg har vi typ spelat buzz, jag och pappa har plockat kantareller, hittade faktiskt en del! wooo gott, nu är jag ganska trött, har sovmorgon imorgon vilket är väldigt passande. Ska söka ny praktikplats, lycka till johanna, tack. nää nu ska jag prova min nya plattång eftersom christoffer trampade sönder den i 3 delar igår kväll, vilket jag gick ovetandes om. 900 kr nertrampat! han fick köpa en ny, verkligen inte i samma kvalite, blev bara någon från obh nordica.
puss johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Road Trip Göteborg starring Johanna and gang.

2009-09-07 @ 18:40:09
Postat av: Anonym

fooooo shooooooooooh

2009-09-07 @ 18:54:14
URL: http://rytttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0