friday


härliga fredag. sjukt bra, även att jag inte fått gjort någonting nästan. Efter skolan åkte jag runt till frisörsalonger ännu en gång, utan något större resultat. Fick därefter handlat en skjorta/klänning från vero moda, skitsnygg. Vi köpte kräftor, räkor och baguetter. AAAAASGOTT! imorgon ska vi käka skaldjurssoppa heheeee ännu godare typ! skAlDJuRShELGEn<3 HEHE
Imorgon ska jag kanske göra en hemlig sak! hehehe vet inte ens varför jag skrev att jag skulle göra en hemlig sak, kanske för att ni ska bli lite smånyfikna. Annars har jag verkligen ingenting på schemat den här helgen, mer än att klippa lite hår.
Snart ska jag gå och lägga mig, längtar efter sängen, den ropar efter mig
note to self: sängen är en true friend. Tänk vad sorgligt att inte få sova i en mjuk säng varje natt, utan en jordig hår mark med massa insekter? Det är säng för många fattiga! buuu hemskt
johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

KOLLA SÅ DET INTE LIGGER BRUNT BAJS I DEN DÅ!

2009-09-18 @ 23:24:37
Postat av: Anonym

anna

vet att det är du som skrev den! DIN JÄVEL KLART JAG KOLLAR BAJSET DAH

2009-09-19 @ 14:54:39
URL: http://rytttarn.blogg.se/
Postat av: pew

pew

2009-09-20 @ 03:40:47
URL: http://pewpew.öl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0