FRIDAY AND I'M IN LOVE

nä jag är inte kär men jag är lycklig nu. Helgen kommer bli den bästa på länge. Glad.
Idag har det varit skola som vanligt, vi hade inpackning och massageteknik på varandra, så himla gudomligt skönt åh. Efter skolan fixade jag ett nytt id/pass och sen drog jag och anna till viking och töjde igen. Var helt skakis innan hon ens började denna gången, för jag vet hur ont det gör. Idag töjde jag 3 mm :( AAAAAAAJ. när hon töjt ena örat till 9 kollade anna lite konstigt på mig.. hon såg lite chockad ut. Det hade börjat blöda och det rann ner blod ner för min hals. Kände mig brutal. Skönt att få det gjort iallafall, nu har jag tunnlar i WOO! och det smärtar som aldrig förr. När jag kom hem vid halv 7 åt jag och nu har jag precis kollat på idol. SNÄLLA rösta på calle 09941402, annars dör jag lite.
IMORGON ska jag göra hemlig sak heheh, sedan kommer annzor, vi ska göra iordning oss och sedan åker vi och sara till lysekil och till ida, sedan blir det ferre. WOO 
Johanna

Kommentarer
Postat av: annzor

TAGGA

2009-09-25 @ 22:33:51
Postat av: Anonym

TAGGA

2009-09-25 @ 22:34:23
Postat av: Anonym

TAGGA DÅÅÅ

2009-09-25 @ 22:34:42
Postat av: Therese

Jag har fan röstat på calle 2ggr :O Han där som jag inte ens kan uttala är sääämst!!

2009-09-26 @ 11:06:31
URL: http://thereseericsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

TAGGAAAAAAAAA

aa jag vet, han är SÄMST, dör.

2009-09-26 @ 13:16:41
URL: http://rytttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0