bah

I'M BACK TADAAAAAAAAAA MINA 2 LÄSARE
heh kidding
idag har jag haft orientering. fittihelvete vad jobbigt, kämpade som en hjälte där ute i skogen, fightades med träden, ramlade ner i ett hål. Vet precis hur det känns att vara gnome efter idag. Resultaten blev tillslut bra, vi hittade inte ett par kontroller, men det är okej om man inte har g-kartan tycker jag (har ingen annan att jämföra med) hehehe.
Nu är jag mörbultad och har ont i ett ben jag inte kommer ihåg vad det heter.
Har nyss gjort ansiktsmask, min hy är verkligen så blandad den går att bli. nare här och där och lite fet här och var. INte kul IINTE KUUUUL. men jag är inte bitter, för helgen kommer bli den bästa
can't wait
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0