röd




Idag stod det hårvård på schemat, mycket bra tyckte vi! Började med att jag och anna drog slingor i hätta på anneli och slingade hennes utväxt, sedan klippte jag henne. Av någon anledning så var hennes hår helt snett klippt, så det fixade jag till, blev bra :) Sen tonade anna håret på mig, blev rödbrunt och lite mörkare än vad jag redan hade, känns bra faktiskt! Vi hade 0 st rödhåriga i klassen imorse, nu har vi hela 6 stycken! haha det är galeeeeeeeet. På eftermiddagen hade vi estetiskt val, mosaik. Men vi fick gå efter ca 10 min, man klagar icke. Tog bussen klockan 2 och var hemma halv 4. Såg på film och åt isländsk mat och äppelpaj hos farmor. Helt okej dag! 

dagens spotifylåt

In Flames – I'm the Highway
Snart ska jag sova, galet trött!

Johanna 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0