twenty two

Junkfest igår då, helt okej! Vi kom dit vid halv 5, kollade lite på skatetävlingar och i affärerna. Slog mig ännu mer hur mycket jag vill ha nya kläder och svarta vans. Mina vita är ju bara sååå bruna efter igår, eftersom det var blött och lite geggigt. Klockan halv 7 såg vi millencolin :D jag halkade på skateboardrampen under uppträdandet och drog med mig petra i fallet, det var nog inte så många som såg det. Bara alla som stod uppe på rampen, skulle uppskatta det till ca 30 personer WIHI haha, lite pinsamt om massa snyggingar såg mig, fanns en del där så att säga! Senare drog jag och emma till hennes lägenhet i uddevalla och somnade väldigt gott!
idag har jag slappat, ska probably se på män som hatar kvinnor, den ska vara bra har jag hört. Imorgon har jag sovmorgon till halv 4, jag vet det låter knäppast
Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0