mjao

Då:
I helgen har jag vart i kära lilla Henån och träffat lite människor! Gick dock inte så bra på resan dit, skulle bytat buss på torp, men hade fått för mig att jag skulle bytat på kampenhof. Fick sitta själv på mac donalds ett tag. Så om ni har hört om en retarderad tjej, ensam på mac donalds drickandes på en fanta, då var det jag! Tillslut kom jag dock fram som tur var.

Nu: Gör ingenting, lyssnar på musik och funderar på att se på lite oc
Här kommer en härlig video på paramore, så himla skön stämning. Jag ryser nästan lite.
http://www.youtube.com/watch?v=LDhCmAMmpXI

sen:
Imorgon hoppas jag på vackert väder så man kan få bada och sola lite, sååå skönt.

Johanna

Kommentarer
Postat av: Irakiern

Intresseklubben antecknar flitigt ;)



Jag brukar också var ganska retarded så välkommen in i värmen!

2009-08-08 @ 23:43:41
Postat av: Anonym

haha, anteckna NU!

oohhh skönt att inte va´ensam iallafall =)

2009-08-09 @ 00:40:33
URL: http://rytttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0