heh

Vill bara få ur mig lite hat, lite mordiska tankar om de retarderade människorna som brukar sitta längst bak i bussen, alla vet vilka jag pratar om. Kan ni aldrig sitta stil och hålla käften som normalt folk? Och sluta vara så skrämmande korkade! GÖR ALLTID cepeljud, ljud som en 9åring skulle skämmas över att göra. Eran humor dödar mig mer innombord än vad aids skulle göra, håll käften någon jävla gång! folk försöker sova och har ingen ork eller lust att sitta och höra på meningslösa ljud och skämt. Sen att ni kallar busschaffören för diverse saker för att han inte hinner fram i tid till då de andra bussarna ska åka, är ert fel! Inte konstigt att ni missar era byten när ni klickar på stopknappen på varenda hållplats ni finner mellan uddevalla och kungshamn. Död.

nu till något annat
Nu har jag magknip 2009, ska se på juno. Mysigaste filmen med mysigaste Micheal Cera, sååå söt är han!

Imorgon har vi egen hårdvård, då ska jag slinga Annelies hår, och få någon att tona mitt hår i någon chokladbrun färg, på eftermiddagen har vi estetiskt val, i mitt fal mosaik. Vem väljer och får mosaik? tråkigt måste jag säga. Har ingen större lust att sitta och limma upp små glasbitar en hel eftermiddag. Troligen bytar jag till musik om det går. 


dagens låtar för er som har spotify
Imogen Heap – Just for Now
Flyleaf – All Around Me - Acoustic

Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0