DAAAAAAMN



FAAAAAAAAN vad jag har ont. Vill inte gnälla men jävlar, någon eldar, stabar mitt öra med en kniv just nu<3 idag blev jag och anna 6 mm stora i öronen (jag 5 mm på ett öra för det hade inte lust att bli 6). Jag kan säga med handen på att hjärtat att detta är det smärtsammaste jag vart med om. Jag vet inte om jag är en pussy men JÄVLAR. På bussen hem gjorde det så ont att mina ögon liksom stängde sig av sig själva av smärta, om ni förstår hur jag menar? Nä jag ska inte gnälla mer, detta blir bra! om 1-2 veckor blir vi 8 mm! ska fan knarka innan jag går in i det rummet nästa gång. WELCOME TO THE DARK SIDE 




idag är det fredag, *skuttar högt*, kommer troligen bara ta det så lugnt det bara går, se på en film eller liknande och SOVA, fy vad jag har längtat! Och imorgon millencolin med emma, petra, angelica, anna och sara?


Chachaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0