chachaaaa bloggen

hei heii.. nä skoja bara

HEJ, har inte uppdaterat på ett tag nu, så ni får en liten update. 
I onsdags började jag skolan, totalt meningslös dag, efter skolan gick jag och anna montana tilll wiking och töjde våra örsnibbar! Gjorde himla ont men skönt att de gick över ganska fort iallafall, nu slipper jag töja själv hemma, kommer antagligen gå dit när jag ska töja till 5 mm i varje öra också, kostade bara 50 kr för få hjälp att töja. Sedan tröståt vi på någon thairestaurang med ida, gottgott. 
I torsdags gick vi bara runt och visade 1orna skolan och fikade, åkte till torp med sara, anna, maria, la undan ett par jeans och en jacka på hm till idag, men självklart glömmer jag kortet hemma!
 Idag skulle vi gå efter schemat, vilket vi inte riktigt gjorde. Vi masserade varandra och fikade, SUPERSOFT! Idag är det fredag WIHOW! ska antagligen se på fotboll med sara, sedan se på skräckfilm och myspysa

johannaaaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0