08.30-15.30

idag började dagen med svenska, sedan hade vi 4,5 timmes håltimma. INTE OK! så jag och sara dödade lite tid genom att sätta oss på coffee roomer och shoppade lite. Vi köpte varsina jeans. Klockan 13:40 stod individuellt val på schemat, historia A. men av någon anledning kom inte vår lärare, ganska gött! sprang till bussen helt svettig och var hemma halv 4 istället för halv 6. Var med adam till halv 6 eftersom han skulle på fotbollsträning. Vi åt, satt och skrattade åt folk i skolkatologen, elaka som vi är.

imorgon är det fredag, jag och anna ska till viking och töja, sedan äta lite inne i uddevalla. På kvällen vet jag inte vad som händer, kommer sova gott imorgon iallafall! Är helt matt, är alltid det på veckosluten. men det gör inget, för just nu leeeeever jag för fredagar. WIHO

Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

hellgren?

2009-08-28 @ 11:36:56
Postat av: Anonym

nä orstam

2009-08-28 @ 18:23:50
URL: http://rytttarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0